خواص مهره مار
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آیا تا به حال شنیده اید که میگویند فلانی در بین مردم بسیار محبوب است به طوری که انگار مهره مار دارد و چقدر افراد بسیاری هستند که در تلاش هستند تا بتوانند مهره مار اصلی را به همراه داشته باشند. 

سنگ مهره مار جزء سنگ هایی است که هنوز هیچ منبع مورد اطمینانی در مورد آن ثابت نکرده است که خواص مهره مار واقعیت داشته باشد و چیزی که تا به امروز نسل به نسل منتقل شده است فقط بر اساس شایعه است. 

مهره مار از زمان های بسیار دوری وجود داشته است و در کشورهایی مانند: افغانستان، هند، آفریقا، پاکستان هم چنین صحیت های وجود داشته و در حال حاضر وجود دارد. 

یکی از سنگ هایی که جایگزین بسیار مناسبی برای مهره مار است سنگ مولتی و سنگ مگنا می باشد. سنگ مولتی از ترکیب بیش از 10 نوع سنگ معدنی اصل تشکیل شده است که همگی دارای خواص ارزشمندی هستند. 

سنگ مولتی به سنگ محبت و سنگ شانس نیز معروف است. اگر میخواهید از سنگی با خواص مغناطیسی برخوردار شوید پیشنهاد جواهر سایت این است که از سنگ مگنا استفاده کنید که خاصیت مغناطیسی دارد و علاوه بر آن از خواص ارزشمند زیادی نیز برخوردار است. 

برای خرید این سنگ ها می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید ضمن اینکه قبل از خرید می توانید از مشاوره های سنگ درمانی استفاده کرده و بهترین نوع سنگ با خصوصیات مورد نظر خود را دریافت کنید. 

WWW.JAVAHER.SITE





:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: